Zó krijg je slanker dijen met deze eenvoudig uit te voeren oefeningen.

Iedere vrouw zou wel slankere dijen willen, maar dit is helaas niet voor iedereen weggelegd. Je moet hiervoor of een streng dieet of een bootcamp volgen. Gelukkig heeft fitness expert Jessica Smith een eenvoudig cardio programma van ongeveer 15 tot 20 minuten duurt. Deze oefeningen zijn zo ontworpen zodat je deze ook thuis kunt uitvoeren. Bekijk hieronder de video’s waarin de oefeningen stap voor stap worden uitgelegd.

Frog Kicks

Ga op je rug liggen en plaats beide armen langs lichaam. Breng je knieën naar je buik en herhaal dit een aantal keer. Door deze oefening wordt de binnenkant van je dijen strakker.

Side to Side plié

Het is de bedoeling dat je bij deze oefening je knieën heft in combinatie met een squatoefening.

LEES OOK:  Je BH is sneller aan vervanging toe dan jij denkt! Ik wist dit nog niet!

Schaatsoefening

Een van de meest bekende en ideale oefeningen om je dijen slanker te krijgen is de welbekende schaatsoefening.

Butterfly stretch

Om blessures en spierpijn te voorkomen, is het belangrijk dat je eindigt met de butterfly strekoefening.

Een combinatie van massage en hydrotherapie kan zorgen voor een positief effect. Daarnaast zorgen gezonde voeding en regelmatig sporten voor een sneller resultaat en dit heeft een positieve invloed. Mocht je nu geen verbetering zien, dan kan het mogelijk zijn dat je een genetische aandoening genaamd lipedema hebt. We raden je in dit geval aan een arts te raadplegen.

Wat vind jij? Reageer hieronder: